به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی افزود: این هیات ها در راستای حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و قانونی جریان انتخابات تشکیل شده و آماده دریافت گزارش‌ها، انتقادها و پیشنهادهای مردم می باشد.
وی اضافه کرد: هیات بازرسی انتخابات استان با پنج نفر عضو در مرکز و 3 عضو در شهرستان ها به پیشنهاد استاندار و از سوی رئیس هیات مرکزی بازرسی انتخابات کشور منصوب و در فرمانداری ها مستقر شده اند.
به گفته حبیبی، هیات های بازرسی انتخابات، وظیفه نظارت و کنترل جریان انتخابات را برعهده دارند و حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به موقع توسط عوامل اجرایی از جمله وظایف این هیات است.
رئیس هیات بازرسی انتخابات استان تصریح کرد: در تمامی صندوق های انتخابات، نمایندگان هیات های بازرسی حضوری فعال خواهند داشت و روند انتخابات را بررسی می کنند.
حبیبی ادامه داد: کسب اخبار و اطلاعات مربوط به روند برگزاری صحیح انتخابات، جمع بندی و انعکاس آن به مراجع ذیصلاح نیز از دیگر وظایف مهم هیات های بازرسی استان محسوب می شود.
ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند 95 آغاز شده و تا 6 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.
طبق آخرین آمار، تعداد داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهر و روستای استان قزوین تاکنون به 2 هزار و 350 نفر رسیده است.
انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به طور همزمان 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
6101/ 6128 *خبرنگار: هادی درزی رامندی ** انتشار دهنده: مقدم سلیمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.