به گزارش یکشنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری،متن پیام تبریک فریدون همتی استاندار قزوین به شرح زیر است:
در آستانه فرا رسیدن عید باستانی نوروز و دمیدن بهار طبیعت،فضای زندگی و روابط انسانی به شمیم خوش ولادت باسعادت بانویی معطر می باشد که اسوه مهر و عطوفت و الگوی اندیشه، پایداری و ایمان برای تمامی مردان و زنان مومن در هر گوشه ای از این جهان است.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: میلاد مسعود فاطمه زهرا (س)، روز زن و تکریم مادر را به همه مردم شریف استان قزوین به ویژه زنان و همسران گرانقدر صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و تقارن آن را با سالروز تولد حضرت امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران و روز ملی شدن صنعت نفت ایران گرامی می‌دارم.
در ادامه این پیام آمده است: بی شک نقش سازنده‌ زنان ایرانی در تمام عرصه‌های توسعه اعم از علمی، فرهنگی، سیاسی،اقتصادی و اجتماعی بی بدیل و لایق تحسین است و از این رو باید کوشید تا از یک سو با رفع موانع و کشف توانمندی‌های عظیم آنان،زمینه حضور چشمگیر و تاثیرگذار این بخش از سرمایه انسانی جامعه را در توسعه کشور فراهم نمود و از سوی دیگر، نقش بی‌بدیل آنان در مدیریت کانون خانواده را مورد توجه قرار داده و ارج نهاد.
در بخش پایانی این پیام آمده است: امیدوارم بانوان توانمند و پرتلاش در سالی که پیش ‌رو است همچون گذشته در عرصه های مختلف مسئولیت های خانوادگی و اجتماعی، منشاء خدمات و برکات مهم و موثری در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.