حمیدرضا خانپور بعدازظهر پنجشنبه در آئین افتتاح طرح توسعه واحد تولیدی پارسا پلمیر شریف در شهرک صنعتی کاسپین واقع در شهرستان آبیک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این واحدها پس از بهره برداری در زمینه های مربوط به ساخت انواع قطعات خودرو، فیلترهای صنعتی،محصولات پلاستیکی و ساختمانی و فرآوری و بسته بندی کشمش به فعالیت خواهند پرداخت.
وی یادآور شد: در حال حاضر 10 واحد تولیدی دانش بنیان در شهرک های صنعتی استان قزوین دارای پروانه بهره برداری بوده و به فعالیت می پردازند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین با بیان اینکه از استقرار واحدهای دانش بنیان در شهرک ها و نواحی صنعتی استان حمایت می کنیم،افزود: این واحدها بستر مناسب را برای اشتغال دانشمندان و مهندسان فراهم کرده و با تولید محصولات با فناوری جدید زمینه قابل توجهی را برای تقویت صادرات ایجاد می کنند.
خانپور در رابطه با واحد تولیدی بهره برداری شده در روز جاری در شهرک صنعتی کاسپین نیز گفت: این واحد در زمینه آمیزه سازی پلیمر فعالیت دارد و در این حوزه جزو پانزده شرکت دانش بنیان برتر در جهان به شمار می رود.
وی در پایان یادآور شد: تولیدات این واحد دانش بنیان که طرح توسعه آن با سرمایه گذاری 850 میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده است، در صنایع خودرو و لوازم خانگی به کار گرفته می شود.
37 شرکت دانش بنیان در استان قزوین به فعالیت می پردازند که از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دارای مجوز هستند.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی است که در آنها نزدیک به 750 واحد تولیدی بهره بردار مستقر هستند.
3013
انتشار دهنده :رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.