به گزارش ایرنا، حمیدرضا خانپور روز سه شنبه در حاشیه بازدید هیات تجاری از انجمن توسعه اقتصادی چین از شهرک صنعتی کاسپین در شهرستان آبیک افزود:این میزان سرمایه گذاری مربوط به 16 واحد تولیدی است که 10 واحد آن در شهرک صنعتی کاسپین مستقر هستند و 5 واحد در شهرک صنعتی لیا و یک واحد نیز در شهرک حیدریه به فعالیت می پردازند.
این مسئول اظهار کرد: سرمایه گذاری های صورت گرفته در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین مربوط به سرمایه گذارانی از کشورهای ایتالیا، لهستان،کره جنوبی،کانادا،آلمان،هندوستان،ترکیه،فرانسه،پاکستان و اردن بوده است.
خانپور به محصولات تولیدی این واحدها نیز اشاره کرد و یادآور شد: ماشین لباسشویی،مواد شوینده،قطعات موتور سیکلت، کابینت و روکش چوبی، مواد پلی اوره تان، مواد اولیه داروهای شیمیائی،کولر گازی،پارچه و پرده توری،چهار شاخ و پیستون خودرو، درب و پنجره پی وی سی،انواع تسمه و سیلیکات سدیم از جمله محصولات تولیدی واحدهای سرمایه گذار خارجی در استان قزوین به شمار می روند.
خانپور اضافه کرد: پنیر سفید و بسته بندی شوینده های خانگی و صنعتی و صنایع بسته بندی انواع کالا نیز محصولات مربوط به واحدهای در حال نصب ماشین آلات و ساخت و ساز با سرمایه گذاری خارجی در شهرک های صنعتی استان هستند.
وی همچنین یادآور شد:در سال جاری سه واحد تولیدی با سرمایه گذاری خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه و ترکیه در شهرک های صنعتی کاسپین و لیا مستقر شده اند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در پایان اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری این واحدها 227 میلیون دلار بوده است.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی فعال است که در آنها نزدیک به 750 واحد بهره بردار مستقر هستند.
3013
انتشاردهنده:رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.