حجت الاسلام والمسلمین عباس نظری روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: جشنواره استانی دین در رسانه‌های محلی به منظور ارج نهادن به سعی و تلاش مطبوعات محلی در راستای تبلیغ دینی و فرهنگی به همت اداره ‌کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: جشنواره دین در مطبوعات محلی با هدف تقویت و حمایت از تولید محتواهای فاخر دینی و فرهنگی و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید فکر علمی و دینی برگزار می شود.
حجت الاسلام نظری ادامه داد: رسانه ها از وسایل ارتباط جمعی هستند که از گذشته تاکنون در تبیین افکار عمومی نقش بسیار حایز اهمیتی داشته است.
وی اضافه کرد: ارتباطات زبان مشترک جوامع و ابزاری است که دنیا را به نوعی تسخیر و متحول کرده است و نقش و کارکرد نشریات در دنیای امروز در جهت بسط ارتباطات خیلی موثر و محوری است.
این مسئول خاطرنشان کرد: در این میان روزنامه نگاران رسالتی سنگین بردوش می کشند و در آموزش و فرهنگ سازی و زوایای مختلف زندگی مردم حضور دارند.
حجت الاسلام نظری افزود: علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را که از دهه فجر سال گذشته تا پاییز امسال، منتشره در یکی از رسانه‌های محلی و یا خبرگزاری‌ها را به دبیرخانه ارسال کنند.
معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: فعالان عرصه دینی و فرهنگی استان می توانند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را در قالب مقاله، داستان، شعر، عکس و گزارش خبری به همراه فرم پیوست تقاضای ثبت نام و نسخه ای از نشریات چاپ شده به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره کل تبلیغات اسلامی استان ارسال کنند.
حجت الاسلام نظری با بیان اینکه به دلیل استقبال چشمگیر رسانه های استان مدت زمان ارسال ارسال به مدت 20 روز تمدید شد، یادآور شد: 23 دی ماه سالجاری آخرین مهلت برای ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره می باشد.
7389/ 6128 * خبرنگار: نسرین رحیمی ** انتشار دهنده: وحید مقدم سلیمی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.