به گزارش ایرنا، منصور خانکی روز یکشنبه در جلسه کارگروه پژوهش و فناوری استان قزوین، افزود: فعالیت و اقدام هایی که طی هفته پژوهش در استان انجام شد جای تقدیر و تشکر داشته و امیدواریم با همت و تلاش همه مسئولان هفته پژوهش سال آینده را بهتر و باشکوه تر برگزار کنیم.
دبیر جشنواره هفته پژوهش استان قزوین ادامه داد: به لطف برگزاری هفته پژوهش و دستاوردهای آن اکنون دستگاه های اجرائی از نگاه جزیره ای و پراکنده کاری در حال خارج شدن بوده و امیدواریم با تعامل و ارتباط بیشتر میان مراکز رشد و فناوری و دانشگاه ها در این زمینه موفق تر عمل کنیم.
به گفته وی، دستگاه های اجرائی و مراکز رشد و فناوری زنجیره وار باید با هم در ارتباط باشند تا موفقیت و تعالی در آینده ای نزدیک از این همکاری به بار بنشیند.
خانکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه هم اکنون حدود 5 هزار دانشجو تحصیلات تکمیلی در استان وجود دارند که می توان از این ظرفیت در راستای بهره وری بیشتر و ایجاد تعامل و ارتباط حداکثری میان دانشگاه و دستگاه ها استفاده کرد.
وی با بیان اینکه هفته پژوهش به پایان رسیده اما برای پژوهش و تحقیق پایانی نیست، یادآور شد: هر قدر دغدغه توسعه و تعالی میان دستگاه ها و مراکز رشد و پژوهش به هم نزدیک تر باشد اهداف کلان جامعه سریع تر تحقق خواهد یافت و امیدواریم در این مسیر گام های بلند و محکمی برداشته شود.
در پایان این نشست از اعضای ستاد هفته پژوهش استان قزوین تقدیر به عمل آمد.
6101/8054* خبرنگار: هادی درزی رامندی** انتشار دهنده: رضا اسدی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.