شرور سابقه دار و سارق مسلح پس از سرقت مسلحانه خودرو در کرج به دام پلیس قزوین افتاد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: شرور سابقه دار و سارق مسلح پس از سرقت مسلحانه خودرو در کرج به دام پلیس قزوین افتاد.

به گزارش جماران، سردار مهدی حاجیان روز شنبه در تشریح این خبر، افزود: در پی گزارشی مبنی بر انتقال فردی بدون هویت به اورژانس بیمارستان شهید رجایی قزوین به علت مصدومیت با گلوله جنگی، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: در همین راستا مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، دریافتند فرد مصدوم از شرور سابقه دار شهر الوند بوده که پس از انجام سرقت مسلحانه خودرو در شهرستان کرج و درگیری با مأموران انتظامی به ضرب گلوله مصدوم شده است.

 این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه متهم پس از انجام سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو، توسط مأموران انتظامی کرج شناسایی شده بود، ادامه داد: این فرد هنگام توقیف خودرو، با استفاده از سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کرده و  ضمن سرقت مسلحانه خودروی دیگر از محل متواری شده بود.

سردار حاجیان با بیان اینکه این شرور سابقه دار هنگام فرار با تیراندازی مأموران مصدوم شده و با استفاده از خودروی سرقتی، خود را برای مداوا به بیمارستان شهید رجایی قزوین رسانده بود، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم در بیمارستان دستگیر و مراتب دستگیری به عوامل انتظامی استان البرز اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآور شد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بوئین زهرا کشف شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

 حاجیان اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، حین کنترل محورهای عبوری شهرستان به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مجوز کشف و در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ارزش این محموله قاچاق را بنا به نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد و عنوان کرد: سوخت‌های مکشوفه به شرکت نفت شهرستان تحویل داده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.