سارق موتورسیکلت‌های ۲ میلیاردی در مولوی دستگیر شد

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت‌های میلیاردی در محدوده مولوی خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران گفت: پانزدهم مرداد ماه شهروندی با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و اظهار داشت، ۲ دستگاه موتورسیکلت به ظاهر سرقتی در جلوی ساختمانی در محدوده خیابان مولوی پارک شده است که با ارجاع موضوع به پایگاه هفتم پلیس آگاهی بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و بلافاصله کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پایگاه برای بررسی صحت و سقم موضوع به آدرس اعلامی مراجعه و گزارش مورد تأیید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دستور ورود به منزل و دستگیری سارق یا سارقان از مرجع قضایی اخذ شد، افزود: کارآگاهان پایگاه هفتم موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم به نام سیروس را دستگیر و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی را به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف کنند و متهم به همراه موتورسیکلت‌های سرقتی برای سیر مراحل قانونی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی انتقال یافت.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازجویی انجام شده سیروس به سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و اظهار داشت که موتورسیکلت‌ها را به تنهایی سرقت کردم و قصد فروش آن‌ها را داشتم.

رئیس پایگاه هفتم پلیس آگاهی گفت: با اعتراف صریح سیروس به بزه انتسابی پرونده به دادسرا ارسال و متهم با قرار مجرمیت برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید