به گزارش خبرنگار مهر، رابط بعثه مقام معظم رهبری در اداره حج و زیارت استان قزوین روز دوشنبه در جمع مدیران کاروان‌های حج استان قزوین حضور یافت و از خدمات آنها تقدیر کرد.

محمدرضا یوسفی مدیر کل حج و زیارت استان قزوین در این نشست با اشاره چالش‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: در مبارزه با ویروس‬ کرونا تمامی اقشار جامعه وارد عرصه شدند و با مشارکت همگانی کارهای ماندگاری صورت گرفت.

یوسفی خاطرنشان کرد‬: باید از تلاش‌های مخلصانه و ماندگار کادر درمانی و پزشکان در این عرصه تشکر کنیم و ملت ایران نیز قدردان زحمات شبانه روزی ایثارگران عرصه درمان هستند و حماسه آنها فراموش نخواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین به سفر معنوی حج اشاره کرد و یادآور شد: ‪خدمت به زائران خانه خدا از ثواب معنوی برخورداراست و ما افتخار می‌کنیم که در خدمت زائران سرزمین وحی هستیم و این خدمت گزاری را با هیچ فعالیتی مقایسه و عوض نمی‌کنیم و شاکر آن هستیم.

وی اظهارکرد‬‌: حج نمادی از اتحاد و انسجام مسلمانان جهان است و باید تلاش شود تا از این فریضه عظیم به بهترین نحو استفاده شود.

‬یوسفی تصریح کرد: شما مدیران کاروان‌های حج باید در برخورد با مراجعین سفر حج برخورد توأم با کرامت و محبت داشته باشید.

‪ مدیر کل حج و زیارت استان قزوین همچنین از حجت الاسلام افشار به خاطر همراهی خوب و ارزشمند با این مجموعه و مدیران حج قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.