به گزارش خبرنگار مهر، رابط بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان قزوین روز دوشنبه در جمع مدیران کاروان‌های حج استان قزوین گفت: ملت ایران در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات و همدلی مومنانه به خوبی وارد میدان شدند که از همه خیرین، بسیجیان، نیروهای مسلح، حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و جماعات و همراهی خوب و ارزشمند مدیران کاروان‌های عتبات و حج تقدیر می‌کنیم.

حجت الاسلام عباس افشار بیان کرد: ملت ایران بارها در برابر تهدید و فشارهای دشمنان ایستادگی کرده و با اتکا به خداوند، هدایت رهبری از همه آزمون‌ها سربلند بیرون آمده است.

وی یادآور شد: این ایستادگی و هوشیاری ملت ایران موجب ذلت و خواری دشمنان شده و عزت و سرافرازی ملت را تقویت کرده و به پیشرفت و تعالی در امور هم منجر شده است.

حجت الاسلام افشار به برکات معنوی زیارت خانه خدا اشاره کرد و افزود: توجه به ابعاد وجودی فلسفه حج و معارف نورانی این سفر معنوی بسیار مهم است.

وی ادامه داد‬‌: زائران سفر معنوی حج باید از چشمه جوشان معارف نورانی حج نهایت بهره را ببرند زیرا حج‬ ابراهیمی فرصت مناسبی برای تقویت اتحاد و انسجام امت اسلامی است.

رابط بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان قزوین همچنین در‬ مورد‬ برگزاری کلاس‌های آموزشی برای زائران بیان کرد‬‌: در صورت فراهم شدن سفر معنوی حج کلاس‌ها به صورت مجازی برای زائران سرزمین وحی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.