عیسی قبادی روز دوشنبه در پنجمین جلسه ستاد رزمایش کمک مومنانه که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: اجرای این طرح با خلاقیت بیشتر موجب می‌شود سرمایه اجتماعی در جامعه شکل بگیرد و شاهد تداوم کمک‌های مردمی در آینده نیز باشیم.

وی اضافه کرد: در صورتی که کمک‌های مردمی با بهره گیری از خلاقیت در جامعه نهادینه شود آحاد جامعه کمک به دیگران را به عنوان یک اعتقاد دینی، مذهبی و اخلاقی می‌پذیرند و با جدیت در این حوزه ورود خواهند کرد.

قبادی ادامه داد: مرحله اول کمک‌های مومنانه در استان با همکاری قرارگاه مواسات و همدلی با توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی به خوبی انجام شد و مرحله دوم نیز به همین شکل صورت خواهد گرفت و باید مجریان کمک کنند تا بخش بزرگ جامعه آماری استان در این طرح مورد پوشش قرار گیرد.

معاون استاندار گفت: بخش سوم این طرح نیز در عید سعید فطر صورت خواهد گرفت ولی این کمک‌ها به اقشار آسیب پذیر جامعه همچنان تداوم خواهد یافت و امیدواریم همچنان مردم کمک‌های خود را به این ستاد برای حمایت از اقشار آسیب پذیر ادامه دهند.

وی اضافه کرد: طرح کمک‌های مومنانه در استان تا به امروز خوب پیش رفته است و شاهد یک نوع انسجام میان دستگاه‌های متولی در این زمینه هستیم و باید تلاش کنیم دعوت به مشارکت در این طرح فراگیر شود.

 قبادی ادامه داد: البته دعوت برای مشارکت در این طرح باید به دور از اجبار و اصرار باشد تا بخش مومنانه کمک‌های مردمی خدشه دار نشود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.