فرزاد فرهادی روز شنبه در تشریح آخرین اقدامات انجام شده در اجرای رزمایش بخشش ایرانیان، بیان کرد: این رزمایش عنوان طرح لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان است که برای رسیدگی به نیاز محرومان راه اندازی شد.

وی ادامه داد: جریان رسیدگی به حال محرومان در جامعه جاری و ساری است ولی با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی ناشی از ویروس کرونا، این طرح در پاسخ به ندای رهبری اجرایی شد تا با اقدامی جهادی، برای خدمت به نیازمندان گام برداریم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در طرح رزمایش بخشش ایرانیان علاوه بر مددجویان این نهاد سایر افرادی که به واسطه شرایط کرونا کسب و کارشان تعطیل یا مختل شده، مورد حمایت و مساعدت قرار می‌گیرند.

وی افزود: از ابتدای اجرای رزمایش بخشش ایرانیان تاکنون در کنار جمع آوری ۲۷۰ میلیون و ۲۳۷ هزار تومان کمک نقدی و غیرنقدی،  پنج هزار و ۹۰ بسته غذایی و غذای گرم میان نیازمندان توزیع شده است.

فرهادی اعلام کرد: اقشار مختلف مردم نیکوکار برای مشارکت در این رزمایش اعلام آمادگی کرده و به روش‌های مختلف در این رزمایش مشارکت داشته‌اند به طوری که تاکنون طبخ و توزیع سه هزار و ۸۹۲ غذای گرم در ۱۱ آشپزخانه مهدوی انجام شده است.

وی توضیح داد: تاکنون در قزوین، ضیاء آباد، اقبالیه، بوئین زهرا، دشتابی و خرمدشت هر کدام یک آشپزخانه و در آبیک پنج آشپزخانه فعالیت خود را برای طبخ غذا آغاز کرده‌اند که پیش بینی می‌کنیم تا آخر ماه مبارک رمضان مجموع غذاهای طبخ شده و بسته‌های مواد غذایی توزیع شده به ۳۱۳ هزار پرس و بسته برسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین خاطر نشان کرد: نیکوکاران اسفرورین ۲۳۵ هزار تومان کمک نقدی، مردم خیّر تاکستان با کمک به توزیع ۲۸۶ بسته مواد غذایی و ۲۰۰ هزار تومان کمک نقدی و ۸۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان کمک غیرنقدی در این طرح مشارکت داشته اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند برای مشارکت در رزمایش بخشش ایرانیان با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و از طریق کد مهربانی#۱* ۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را اهدا کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.