منوچهر حبیبی روز چهارشنبه در دیدار با مسوولان تشکیلات خانه کارگر استان، ضمن تبریک هفته کار و کارگر به جامعه کارگری، افزود: امسال به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است و باید تلاش مسوولان و عزم کارگران عزیز در این عرصه محقق نمودن این مهم باشد.

حبیبی در ادامه با قدردانی از تلاش و همت کارگران بر تأمین حقوق و مطالبات آنان تأکید کرد و اظهار داشت: تشکیلات خانه کارگر باید صدای جامعه کارگری باشد و خواسته‌های این قشر زحمتکش را پیگیری نماید.

رونق تولید در کشور مرهون عزم کارگران است

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری نیز ضمن تبریک هفته کار و کارگر، رونق تولید در کشور و اقتصاد پویا را مرهون عزم و جدیت این قشر زحمتکش دانست.

اسدالله حمزئی خاطر نشان کرد: باید شأن کارگران متناسب با اهمیت و نقش آنان در توسعه کشور حفظ شود و تشکیلات خانه کارگر به عنوان یک نهاد مدنی پیگیر مطالبات این قشر عزیز باشد.

وی با تأکید بر اینکه تشکیلات مذکور علاوه بر پیگیری مطالبات معیشتی کارگران بر مسائل فرهنگی، ارتقای سطح علمی و دانش مهارتی و کاربردی کارگران توجه ویژه داشته باشد تا کارگران بتوانند بیش از پیش در عرصه تولید نقش آفرینی نمایند.

در ادامه آقای کریمی دبیر تشکیلات خانه کارگر ضمن تبریک هفته کار و کارگر، گزارش کوتاهی از وضعیت کارگران در استان ارائه داد و بیان کرد: با توجه به اینکه استان قزوین قطب صنعتی در کشور است و بخش زیادی از کارگران در این استان مشغول کار و تولید هستند باید رسیدگی بیشتر مسئولان استان در تأمین مطالبات این قشر صورت گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.