ابراهیم مبارک قدم در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی احداث راه اصلی تاکستان نیکویه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر تاکستان آقچه کند به نیکویه در صورت تکمیل شدن و اتصال به آزادراه قزوین رشت، محور ارتباطی بین شمال کشور با غرب خواهد بود و همچنین آسان‌تر شدن تردد بین شهرستان تاکستان و شهرهای اطراف آن به شمال کشور را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: در گام نخست، بخش اول این پروژه از تاکستان به روستای آقچه کند است که در حاشیه آن پروژه پارک جنگلی تاکستان اجرا می‌شود.

مبارک قدم اضافه کرد: عملیات ابتدای مسیر توسط شهرداری تاکستان به عنوان جاده سلامت انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به قرارداد فاز اول پروژه به طول ۱۶۰۰ متر با برآورد حدود ۴ میلیارد تومان تا روستای آقچه کند، خاطر نشان کرد: هدف اجرای این پروژه ارتقا و تعریض محور موجود به راه اصلی درجه یک، افزایش ایمنی و تسهیل در تردد است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین خاطر نشان کرد: مطالعات این طرح انجام شده و متناسب با تأمین اعتبار، عملیات اجرایی آن نیز پیش خواهد رفت.

همچنین مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه از پروژه تقاطع غیر هم سطح محور آبترش ضیاآباد با آزادراه قزوین زنجان هم بازدید کرد و بر لزوم تسریع در اجرای پروژه تاکید کرد.

به گفته پیمانکار پروژه یکی از موانع موجود در اجرای طرح، عبور خط لوله گاز است که همزمان با پیشبرد کار در سایر بخش‌ها در پی رفع آن، اقدامات مربوط به این بخش نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.