سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در حاشیه توزیع ۲۲ هزار سبد غذایی بین نیازمندان استان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و با یادآوری تاکید و فرمان مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری رزمایش مومنانه گفت: با توجه به اینکه ملت ما مردم مؤمن و ایثارگری هستند که در عرصه‌های مختلف انقلاب حضوری مؤثر و داوطلبانه داشته اند در لبیک به ندای حضرت آقا در خصوص رزماش مومنانه هم پای کار آمدند.

وی افزود: در حال حاضر در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری برای اجرای رزمایش مومنانه انسجام و وحدت بسیار خوبی بین تمام مسئولان دستگاه‌ها و نهادها در استان برقرار است.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین تصریح کرد: در راستای اجرای دقیق فرمایش مقام معظم رهبری پایگاه‌های بسیج و مساجد کار شناسایی دقیقی برای شناسایی نیازمندان را در سطح استان انجام داده اند تا هیچ نیازمندی از کمک‌ها باز نماند.

سردار شاهرخی خاطرنشان کرد: با کمک مسئولان و خیرین در مرحله اول ۲۲ هزار بسته سبد غذایی آماده و بسته بندی شده است که توزیع آن امروز در سطح استان از طریق پایگاه‌های بسیج و مساجد شروع می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای رزمایش مومنانه دارای ابعاد و اشکال مختلفی است که همچنان با کمک مردم ادامه دارد.

شاهرخی تصریح کرد: بخشش اجاره مستأجران واحدهای مسکونی و تجاری، بخشش قسمتی از بدهی با گذشت طلبکاران و کمک به واحدهای صنعتی و صنفی آسیب دیده از دیگر بخش‌های رزمایش است.

فرمانده سپاه استان یادآور شد: در اجرای رزمایش مومنانه هر یک از افراد جامعه با توجه به توان خود می‌توانند مشارکت داشته باشد و بسیار امیدواریم مردم استان قزوین در اجرای رزمایش مومنانه برگ زرینی دیگر بر افتخارات خود خواهند افزود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.