هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در دیدار با سردار محمد شاهرخی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دستگاه‌های دولتی و اجرایی با حضور موثر و مفید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف با سهولت بیشتر برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند و باید از زحمات آنها در این زمینه تقدیر و تشکر کرد.

وی اضافه کرد:وقتی هدف خدمتگزاری باشد هیچ دعوایی میان دستگاه‌ها و نهادها شکل نمی‌گیرد ولی وقتی هوای نفس و نیت‌های غیرخدایی وارد کار شود شاهد بروز اختلاف و درگیری میان مسوولان و مدیران خواهیم بود.

این مسوول با اشاره به اقدامات و برنامه ریزی‌های مقابله با کرونا، افزود: برای مقابله با این ویروس، تمامی دستگاه‌ها به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان با تمامی ظرفیت و توان خود وارد عمل شدند و به خوبی برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا تلاش کردند.

جمالی پور خاطر نشان ساخت: استان قزوین که با توجه به موقعیت، شرایط و وضعیت می‌توانست آلوده ترین استان کشور باشد به سرعت کنترل و مدیریت شد و خود مردم نیز در این زمینه نقش موثری داشتند و از مسوولان نیز برای مقابله جلوتر حرکت کردند.

وی با اشاره به جذب کمک‌های مومنانه، افزود: استان قزوین دارای واحدهای تولیدی و صنعتی بسیار بزرگی است که باید از ظرفیت آنها نیز برای کمک‌های مومنانه استفاده کرد البته میزان کمک‌های واحدهای تولیدی بزرگ را نیز می‌توان از سهم مالیاتی آنها کم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.