مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نقاهتگاه با هماهنگی جمعیت هلال احمر جهت پذیرش بیماران کرونایی در دوران نقاهت در اسفند ماه در نمایشگاه های بین المللی قزوین از سوی این جمعیت تجهیز و راه اندازی شد.

حسن آصفی با بیان اینکه نقاهتگاه ظرفیتی برای کمک به کادر درمانی است، افزود: به دلیل امکانات درمانی خوب و بالا و تجهیزات قابل قبول بیمارستان های استان تاکنون نیاز به این نقاهتگاه کمتر بوده است.

این مسوول همچنین گفت: یک نقاهتگاه بیماران کرونایی نیز در تاکستان از سوی جمعیت هلال احمر استان قزوین تجهیز و راه اندازی شده که خوشبختانه فعلا به استفاده از آن نیاز نشده است.

وی در خصوص آخرین آمار غربالگری سلامت از سوی جمعیت هلال احمر قزوین،اظهار داشت: ۲۴۰ هزار نفر تاکنون از سوی همکاران ما غربالگری شده اند که از این تعداد ۸۱۰ نفر مشکوک به بیماری بوده و برای معاینه و بررسی بیشتر به مراکز درمانی معرفی شدند.

آصفی در ادامه با اشاره به مشارکت جمعیت هلال احمر استان قزوین در اجرای رزمایش همدلی و کمک های مومنانه،اظهار داشت: در قالب این طرح اقدام به شناسایی بیماران و خانواده های نیازمند کرده ایم و به تعدادی از آنها بسته های معیشتی و بهداشتی توزیع شده و در روزهای آینده نیز توزیع می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.