هدایت الله جمالی پور روز شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین افزود: جایگاه امروز مدیران متعلق به فرد یا گروه خاصی نیست و هرکسی که در این جایگاه باشد باید تمام فکر و ذکرش را روی توسعه متمرکز کند.
وی اضافه کرد: امروز بیشتر از مدیران کارخانجات برای دولت، کارگران هستند که از اهمیت بالاتری برخوردارند و اگر کاری کنیم که کارخانه‌ای تعطیل شود و یا فردی بیکار گردد، مطمئن باشید که عذاب اخروی در پیش است و باید پاسخگوی تمام مشکلات پیش رو باشیم.
جمالی پور با بیان اینکه دولت در سال جاری عزم خود را جزم کرده که کمربند کار و تلاش و همت را محکم ببندد، اظهار داشت: کشور دارای ظرفیت‌های توسعه‌ای بالایی است که کشاورزی، صنعت، گردشکری و مهم‌تر از همه وجود سرمایه‌های انسانی یکی از مهم‌ترین آن به شمار می‌رود.
استاندار قزوین بیان داشت: سرمایه‌های انسانی کارخانه‌های بلقوه تولید در جامعه هستند و اگر با یک نگاه مدیریتی بتوانیم موتور مولد این جامعه را به حرکت درآوریم شاهد دستاوردهای فراوانی خواهیم بود.
مقام ارشد اجرایی استان قزوین در مورد تحقق شعار سال نیز گفت: برای این مهم باید ۲ نکته اساسی در سال جاری رعایت شود، ابتدا اینکه مسؤولان کمر همت را برای رونق تولید و باز کردن گره‌ها ببندند و اجازه ندهند هیچ مانعی سر راه تولید قرار گیرد.
جمالی پور خاطرنشان کرد: تمام پرونده‌های مرتبط با مشکل واحدهای تولیدی باید قبل از ورود به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید از نظر فنی کارشناسی شود که برگزاری این نشست‌ها بر عهده معاون اقتصادی استاندار است.
استاندار قزوین یادآور شد: تمام مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که تاکنون اجرایی نشده باید هرچه سریع‌تر تا پایان اردیبهشت ماه تعیین تکلیف شده و علل موانع نیز شناسایی گردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.