به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی صبح شنبه در جلسه هم اندیشی رزمایش ضیافت همدلی که با حضور متولیان موقوفات و امنا محترم بقاع متبرکه استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: هدف از برگزاری این رزمایش بزرگ لبیک گفتن به فرامین مقام معظم رهبری در رابطه با کمک به نیازمندان است که در این راستا اقدام به تهیه و توزیع سبد غذایی برای اهدا به نیازمندان کرده ایم.

وی تصریح کرد: از اهداف مهم رزمایش بزرگ تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بعد اجتماعی، کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر و همچنین ترویج فرهنگ انفاق و مساوات و صدقه است.

حجت الاسلام مجیدی گفت: در نظر داریم تا با تهیه بسته‌های حمایتی و حفظ آبرو و شخصیت این افراد آنها را در درب منازل به این عزیزان اهدا کنیم.

مدیرکل اوقاف استان افزود: درصدد این هستیم با تبلیغ همه جانبه فرهنگ مواسات و بخشش و ایجاد زمینه مشارکت عمومی برای خدمت به محرومین و مستمندان و اقشار کم برخوردار اقدام کرده تا خدمتی به این عزیزان کنیم.

وی گفت: با توجه به شرایط پیش آمده و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه افطاری ساده در راستای اجرای نیات واقفین توسط مراکز افق امامزادگان و بقاع متبرکه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه با بسته بندی توزیع خواهد شد.

در ادامه این جلسه هریک از حضار به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1411254
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.