محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از نگاه ما مصوبات ستاد ملی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا وجاهت قانونی دارد و بی توجهی به آن تخلف محسوب شده و با آن بید برخورد شود.

وی بیان کرد: تهدید ویروس کرونا در کشور و استان جدی است و بی توجهی به مسائل بهداشتی می‌تواند هزینه‌های جانی و مالی فراوانی را به نظام و مردم تحمیل کند لذا سخت گیر در رعایت مصوبات الزامی و ضروری است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین تصریح کرد: در استان قزوین در اجرای مرحله طرح فاصله گذاری اکثر اصناف و کسبه همکاری بسیار خوبی داشته اند اما برخی نیز به نکات اعلام شده بی تفاوت بودند که با آنها برخورد شده است.

محمدی اضافه کرد: با راه اندازی ۱۱۸ گشت مشترک نسبت به بازرسی و نظارت مستمر روزانه و جدی از فعالیت اصناف اقدام شده تا از بروز مشکلات بهداشتی احتمالی جلوگیری شود.

وی گفت: در این راستا ۱۳ واحد صنفی بی توجه به مقررات و مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی در استان پلمب شده اند و برخی نیز به جرایم نقدی محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: از صاحبان همه اصناف و واحدهای صنعتی انتظار داریم به منظور حفظ سلامت خود، خانواده و شهروندان و نیز صیانت از اقدامات ایثارگرانه کادر پزشکی و درمانی به دستورالعمل‌های ابلاغی اهمیت دهند و با مأموران تعزیرات حکومتی همکاری کنند.

محمدی همچنین از تلاش کادر پزشکی، درمانی و خدماتی، نیروهای مردمی، اصناف، بازاریان و صاحبان واحدهای صنعتی در دوران درگیری با ویروس کرونا در استان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.