به گزارش خبرنگار مهر، عیسی قبادی در نشست هماهنگی در خصوص کنترل بیماری کرونا همزمان با آغاز مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی که در استانداری برگزار شد اظهار داشت: وضعیت شهر قزوین بویژه اصناف و بازار به گونه‌ای است که با اجرای مرحله دوم فعالیت کسبه کم ریسک توجه به توصیه‌های بهداشتی کاهش یافته است.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد برخی از شهروندان تصور می‌کنند وضعیت زندگی عادی شده و بی محابا در شهر و بازار تردد می‌کنند و به مسائل بهداشتی هم بی تفاوت هستند.

قبادی تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود یک سازمان یا یگانی با لباس ویژه در شهر قزوین تشکیل شده و به صورت مستمر در مناطق مختلف نسبت به دادن هشدارهای بهداشتی اقدام کنند.

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآور شد: مقابله مؤثر با ویروس کرونا و پیشگیری از آسیب‌های آن نیازمند بلوک بندی شهر و تقسیم مناسب فعالیت هابرای نظارت بیشتر است.

قبادی اظهار داشت: می‌توانیم بهتر از شرایط فعلی رفتار کنیم و با هشدارهای مستمر و یادآوری پیامدهای بیماری از شهروندان و کسبه بخواهیم سلامت خود و دیگران را جدی بگیرند و به آن اهمیت دهند.

وی گفت: این که وقتی آمار کشته‌ها و تست‌های مثبت کاهش پیدا می‌کند ما تصور کنیم که وضعیت عادی شده و دیگر خطری نیست اشتباه است و می‌تواند چالش‌های بیشتری برای ما ایجاد کند.

قبادی اضافه کرد: به نظر می‌رسد در مقابل مرگ روزانه شهروندان بی تفاوت شده ایم و آن را رها کرده ایم که نگرانی دارد و باید رعایت نکات بهداشتی از سوی همه مردم جدی گرفته شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.