منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت؛ در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدود شدن ترددهای بین شهری نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی ایفا کرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: نقش نیروی انتظامی در طرح فاصله گذاری اجتماعی، بسیار پررنگ بود و جا دارد از تلاش شبانه روزی این نیروها تقدیر کنیم.

حبیبی یادآور شد: در طرح فاصله گذاری اجتماعیُ کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرها، جلوگیری از تردد خودروها با پلاک غیربومی، در کنار وظیفه مستمر و ذاتی این نیرو که برقراری نظم و آرامش و تأمین امنیت شهروندان به عهده نیروی انتظامی بوده و این وظیفه کماکان ادامه دارد.

وی گفت: از آنجا که استان قزوین به لحاظ موقعیت قرارگیری در مسیر تردد ۱۱ استان شمالی، غربی، مرکزی و حلقه اتصال به پایتخت کشور، کنترل تردد در محورهای ورودی و خروجی آن از اهمیت خاصی برخورداراست و این رسالت تلاش زیادی را لازم دارد که با حضور مستمر و پررنگ نیروی انتظامی استان این مهم به خوبی پیگیری و اجرا شده است.

حبیبی افزود: وجود پرترددترین شاهراه ارتباطی کشور از جمله محور تهران به کرج و قزوین و از سوی دیگر قرار گرفتن در همسایگی استان‌هایی با آلودگی بیماری بالا ازجمله تهران، البرز، مرکزی، قم و گیلان، اهمیت موضوع را دو چندان کرده و فعالیت و مأموریت‌های نیروی انتظامی را حساس‌تر کرده است.

سخنگوی ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا در استان قزوین تصریح کرد: جریمه خودروهایی که به توصیه‌های پلیس بی توجه بودند و توقیف تعدادی از آنها، تنها بخشی از اقدامات نیروی انتظامی در این ایام است.

وی اظهار داشت: با کنترل ۳۸ نقطه ورودی و خروجی استان در ایام اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تعداد ۴۰۰ خودرو که وارد محدوده طرح شده و به توصیه‌های پلیس بی اعتنا بودند به پرداخت جریمه ۵۰۰ هزار تومانی محکوم شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.