‌به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای هماهنگی در سال ۹۹ با حضور عباس آقاعلیخانی، رؤسای ادارات ستادی و رؤسای ادارات شهرستان‌های قزوین، تاکستان و بوئین زهرا، مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان در سالن جلسات این اداره برگزار شد.

آقاعلیخانی در این جلسه با بیان اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است، گفت: برای محقق شدن شعار سال باید جهشی چشمگیر در تولید محصولات کشاورزی صورت گیرد و کارکنان با همت و جدیت بیشتری امور را به پیش ببرند.

این مسئول با اشاره به اینکه دستورالعمل خرید گندم ابلاغ شده و باید طبق آن گندم از کشاورزان خریداری شود، تصریح کرد: با توجه به بارندگی‌های امسال تولید محصول گندم رشد چشمگیری خواهد داشت و باید بیش از ۵۰ درصد گندم امسال توسط شبکه تعاون روستایی خریداری شود.

وی با بیان اینکه در بخش کشاورزی تأمین امنیت غذایی و اشتغال ضروری است، گفت: با شناسایی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان، شرکت های تعاونی با ابتکار و خلاقیت به دنبال ایده پردازی و کارهای جدید باشند تا منبع درآمد بیشتری داشته باشند.

مدیر تعاون روستایی استان خاطرنشان کرد: جلسه شورای اداری به منظور رصد پیشرفت فیزیکی امور به صورت ماهانه برگزار خواهد شد.

در این جلسه مطالبی در خصوص خرید تضمینی و خرید توافقی محصولات کشاورزی، تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی و دامی، تعیین تکلیف تعاونی‌های غیرفعال و نیمه فعال، اجاره انبار، مستندسازی اموال، مجامع و… بیان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.