به گزارش خبرنگار مهر، روز شنبه محمد حسن ارداقیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه سید حسین بی نیاز رئیس شورای اطلاعی رسانی ستاد مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا در استان، محمد کشاورزی رئیس بسیج رسانه استان و جابر خرم نیاز عضو خانه مطبوعات با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان قزوین از حضور مستمر و جهادی خبرنگاران این رسانه در شرایط کنونی کشور و اطلاع رسانی در خصوص ویروس کرونا تقدیر کردند.

سید حسین بی نیاز در این دیدار اظهار داشت: بیش از ۸ هزار خبر، گزارش، گفتگو و اینفو موشن با موضوع کرونا تهیه و در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده است.

بی‌نیاز تصریح کرد: همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا، اصحاب رسانه در استان با تهیه و ارسال خبر و گزارش سهم قابل توجهی در خصوص اطلاع رسانی و پیشگیری و مقابله با این بیماری داشتند.

وی بیان کرد: با توجه به پایداری ویروس کرونا لازم است در ادامه این راه همچنان با تولید خبر و تهیه گزارش مردم را در پیشگیری و مقابله با این بیماری یاری کنیم و با روشنگری اطلاعات لازم را در اختیار شهروندان قرار دهیم.

بی نیاز گفت: در این شرایط برای تقدیر از اصحاب رسانه که فعالانه در این ایام در صحنه بودند لزوم برگزاری یک جشنواره از طریق فضای مجازی احساس می‌شد که تصمیم گرفته‌ایم آن را در اردیبهشت ماه برگزار کنیم.

رئیس شورای اطلاعی رسانی ستاد ملی مقابله با کرونا یادآور شد: این جشنواره با همکاری روابط عمومی استانداری، سازمان بسیج رسانه، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری قزوین، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: جشنواره فضای مجازی با عنوان کرونا در بخش‌های تیتر، خبر، گزارش، کلیپ، مصاحبه، عکس و اینفوگرافی برگزار شده و از برگزیدگان هم تجلیل می‌شود.

در ادامه محمد کشاورز رئیس سازمان بسیج رسانه هم با تقدیر از مشارکت مؤثر رسانه‌ها در اطلاع رسانی اظهار داشت: خوشبختانه با حضور رسانه‌های متعهد و انقلابی هیچ گونه وقفه‌ای در امر اطلاع رسانی در تعطیلات نوروزی و ایام شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: فعالان رسانه‌ای استان قزوین با درک شرایط حساس و پر خطر کنونی با حضور خود در جلسات استانی و تهیه گزارش و خبر و گفتگو تلاش کرده اند خدمات انجام شده در بخش‌های درانی و پشتیبانی را به تصویر کشیده و به تقویت امید در جامعه نیز کمک کنند.

کشاورز تصریح کرد: رسانه‌ها در اجرای موفق طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز بسیار موفق و مؤثر عمل کردند که جای تقدیر دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین هم از تلاش خبرگزاری مهر در انعکاس اخبار مرتبط با اقدامات انجام شده در خصوص ویروس کرونا و اطلاع رسانی مستمر در این عرصه تشکر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.