علی رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر کارشناسان دستگاه‌های مربوط در حال جمع بندی و تخمین خسارات وارده به شهرستان هستند و تا چند روز آینده گزارش نهایی در این زمینه اعلام خواهد شد.

وی در خصوص سرمازدگی محصولات زراعی و باغی شهرستان، اضافه کرد: با توجه به بارش برف و رطوبت هوا در شهرستان، خوشبختانه میزان برودت هوا تا حد سرمازدگی نبوده و تا به امروز گزارشی از سرمازدگی محصولات در بویین زهرا دریافت نشده است.

فرماندار بویین زهرا در خصوص آبگرفتگی معابر، پل‌ها و زیرگذرهای ورودی و خروجی شهرستان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته آبگرفتگی جزیی در سطح شهر بویین زهرا و مسیر ورودی روستاها داشتیم که هم اکنون همه این مشکلات رفع شده و با چالش جدی مواجه نیستیم.

وی اضافه کرد: تنها در بالا دست شهرستان، میزان آب ورودی به رودخانه حاجی عرب بسیار بالا است و نیروهای آب منطقه‌ای تلاش می‌کنند برای جلوگیری از خسارات احتمالی، میزان دبی رودخانه را در شاخه بهرام آباد و صادق آباد تقسیم کنند.

رحمانی گفت: خوشبختانه در سال گذشته لایه روبی رودخانه حاجی عرب به موقع انجام شده است و هم اکنون مشکل جدی در کنترل این رودخانه وجود ندارد.

شهرستان بویین زهرا در ۵۵ کیلومتری مرکز قزوین واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.