به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز چهارشنبه در جلسه ستاد دیه که در سالن جلسات دادگستری استان قزوین برگزار شد، افزود: پیش بینی می‌کنیم امسال جشن گلریزان در استان با وجود شیوع ویروس کرونا مانند گذشته پرشور برگزار شود.

وی گفت: اگرچه سال ۹۸ با حادثه تلخ ویروس کرونا پایان یافت، اما این حادثه موجب افزایش هرچه بیشتر همدلی، وحدت و خلاقیت در مدیریت امور کشور شد.

رییس کل دادگستری قزوین در ادامه افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است تا همه از فیوضات الهی این ماه بهرمند شویم و با کار خیر و با کمک‌های مالی خود موجبات آزادی تعدادی محکوم مالی و محکوم جرائم غیر عمد را فراهم نماییم.

وی افزود: جشن گلریزان به لطف الهی همه ساله پرشورتر و با حضور تعداد بیشتری از خیران برگزار شده و این استقبال موجب تداوم برگزاری این جشن‌ها در استان شده است.

مقام ارشد قضایی استان اذعان نمود: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، صدا و سیما و فضای مجازی در برگزاری جشن‌های گلریزان حضور پررنگ‌تری خواهند داشت.

وی در رابطه با برنامه‌های پیشنهادی دستگاه قضایی در راستای برگزاری جشن گلریزان، گفت: امسال تهیه و تکثیر بروشور، نصب بنر در سطح شهرها، ارسال پیامک و دعوت نامه به خیران، سخنرانی اعضای هیات امنا در صدا و سیما، زیر نویس در شبکه تلویزیون استان، داشتن جلسه با نهادها و موسسات خیریه، دعوت از دستگاه‌های تاثیر گذار همچون کمیته امداد امام (ره) و اداره اوقاف و ارسال دعوت نامه به کلیه ادارات کل استان را در دستور کار داریم.

قدرتی خاطر نشان کرد: از سال گذشته تاکنون با کمک خیرین ۲۱۰ نفر از زندان آزاد شدند که از این تعداد ۱۳ زن و ۱۹۷ مرد هستند که جزو محکومان جرایم مالی غیر عمد بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.