علی هوشمندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید، افزود: یکی از
تفاوت‌های حوزه هنری با سایر نهادهای متولی در بخش فرهنگ تولید محوری این مجموعه است از این رو با شناسایی هنرمندان متعهد و شاخص برای پیشبرد اهداف انقلاب با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری به عنوان یک راهبرد ملی تلاش می‌کند.
وی اظهار داشت: یکی از کارکردهای مهم هنر متعهد و انقلابی قرار گرفتن در خدمت جهش تولید، حمایت از تولیدات داخلی و ترغیب مردم به خرید کالاهای ایرانی است.
هوشمند ادامه داد: رویکرد برنامه‌های امسال این نهاد فرهنگی تاکید بیشتر بر تولید محور بودن آثار هنری است که شعار سال "جهش تولید" را نیز در بحث تولیدات مدنظر داریم.
وی افزود: به همین منظور بخش اعظم فعالیت‌های حوزه هنری استان از کارهای نمایشگاهی و متداول به سمت تولید محتوا و کیفی سازی بخش‌های تخصصی ساماندهی شده است.
این مسوول در ادامه با اشاره به هفته هنر انقلاب اسلامی و گرامیداشت شخصیت شهید سید مرتضی آوینی، اظهار داشت: هر ساله از ۲۰ تا ۲۷ فروردین در تقویم رسمی کشور به نام "هفته هنر انقلاب اسلامی" نامگذاری شده است و امسال برنامه‌های تدارک دیده شده برای این هفته به صورت مجازی و به دور از هر گونه تجمع و دورهمی هنرمندان برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: برگزاری برنامه‌های این هفته به صورت مجازی به معنی تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و هنری این حوزه نیست بلکه اجرای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در این زمینه مدنظر قرار دارد.
هوشمند تاکید کرد: حوزه هنری استان از سوم اسفندماه در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا برنامه‌های مختلفی را با همکاری هنرمندان مطرح استان تولید کرده و شهروندان را به ماندن در خانه برای قطع زنجیره انتقال این بیماری ترغیب نموده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.