عباس علایی مقدم روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حمایت‌ها در قالب برقراری بیمه بیکاری برای باشگاه‌ها و مربیان ورزشی، استمهال پرداخت هزینه‌های انرژی مصرفی و حق بیمه سهم کارفرما، دریافت نکردن اجاره بهای سه ماه آخر سال گذشته و ... صورت می‌گیرد.

این مسوول گفت: بعد از شیوع کرونا بیش از ۵۰۰ مکان ورزشی شامل استخر، باشگاه، سالن، مجتمع ورزشی و ... فعالیت خود را به صورت خودجوش یا با تاکید ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تعطیل کردند.

وی با اشاره به دستورالعمل اداری مشترک میان معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی برای برقراری بیمه بیکاری مشاغل ورزشی، گفت: باشگاه‌های ورزشی و مربیان استان قزوین که در سال ۹۸ بیمه تامین اجتماعی بوده‌اند، می‌توانند جهت دریافت و برقراری مقرری بیمه بیکاری اقدام نمایند.

علایی مقدم افزود: درخواست کنندگان می‌توانند به سامانه bimebikari.mcls.gov.ir مراجعه کرده و درخواست خود را با بارگذاری مدارک ثبت کنند.

وی با اشاره به زمان شروع به کار اماکن و مجتمع‌های ورزشی استان، گفت: طبق تقسیم بندی صورت گرفته از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، مشاغل و اماکن ورزشی استان باید از ابتدای اردیبهشت ماه فعالیت خود را با رعایت تمامی مقررات و موازین بهداشتی آغاز کنند ولی باید منتظر اعلام نظر قطعی ستاد کرونا در این زمینه بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.