به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، در پیام هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد مسعود حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان آمده است: جوانان، به عنوان موتور محرک جامعه، ارزشمندترین سرمایه یک کشور هستند که این سرمایه‌های بزرگ در برهه‌های مختلف با تکیه بر دانش، تخصص، تعهد، بصیرت و اخلاص قدم‌های بزرگی را در هموار کردن مسیر توسعه کشور برداشتند که برخی از این قدم‌ها افتخارات بزرگی را برای ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین المللی رقم زده است.

امروز در ایران اسلامی جوان‌گرایی و اعتماد به جوانان در حوزه‌های مختلف ضرورتی انکارناپذیر برای توسعه و پیشرفت کشور قلمداد می‌شود که همواره مورد توجه و تأکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم بوده و هست.

بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری صادرشده است، بخش مهمی از آن به موضوع جوانان و نقش آنها در توسعه و پیشرفت کشور توجه دارد.

بدون شک جوانی دوره شکوفایی خلاقیت‌ها، بروز توانمندی‌ها و فرصتی گران بهاست که می‌تواند اگر در مسیر درست هدایت شود ثروت بی بدیلی را در جامعه خلق و سعادت جامعه بشری و خود را رقم بزند.

اینجانب ضمن عرض تبریک میلاد فرخنده و با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان به مردم شریف استان قزوین به ویژه جوانان شایسته و برومند این دیار و آرزوی بهترین‌ها برای ملت ایران و مردم خوب و نجیب استان قزوین، رجاء واثق دارم در سال جدید که توسط مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید نامگذاری شده با بهره گیری از توان و تخصص جوانان عزیز و با همّت مدیران و مسئولان خدوم گام‌های مؤثری در مسیر تحقق شعار سال و توسعه همه جانبه و پایدار استان برخواهیم داشت.

از درگاه خداوند قادر متعال سربلندی و موفقیت همه شما عزیزان را تحت توجِهات حضرت ولیعصر (عج) مسئلت دارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.