سعید بهادیوند چگینی عصر دوشنبه اظهار داشت: توسعه زیرساختی خدمات غیرحضوری در شرکت توزیع برق استان با فعالیت‌های گسترده از جمله استفاده از بسترهای الکترونیکی، نرم افزارهای تلفن همراه و همچنین اصلاح فرآیندهای خدمات مشترکان تحقق یافته است.

وی با اشاره به ابلاغ دستورالعمل فاصله‌گذاری اجتماعی و لزوم رعایت آن، افزود: براساس تصمیمات صورت گرفته در این شرکت و به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای ابلاغیه‌های ملی و استانی، تمامی جلسات و مراسم‌های حضوری و ماموریت‌ها لغو و کارکنان با رعایت ضوابط و مقررات به صورت دورکاری و شیفتی، بدون ایجاد اختلال در امر خدمت‌رسانی و پاسخگویی به شهروندان ملزم شده‌اند.

به گفته وی، تمامی کارکنانی که دارای بیماری زمینه‌ای بوده و همچنین بانوانی که دارای فرزند خردسال هستند، مرخصی بدون کسر از مرخصی استحقاقی، اعطا شده است.

بابایی چگینی اضافه کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا در اسفندماه گذشته تاکنون و با هدف حفظ سلامت همکاران، ۴۰ هزار جفت دستکش و ۲ هزار عدد ماسک در بین همکاران توزیع شده و به منظور ضدعفونی کردن محل کار نیز ۸۰۰ لیتر الکل و ۴۰۰ لیتر آب ژاول تهیه و در حوزه ستادی، مدیریتی، امور اجرایی و ادارات اقماری استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اضافه کرد:  همکاران رسمی شرکت توزیع برق استان نیز با هدف تامین اقلام بهداشتی کادر درمانی استان، یک روز حقوق خود را به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا کردند.

بهادیوند چگینی خاطرنشان کرد: ۳۴۵ نفر از کارکنان این شرکت در قالب ۱۲۰ تیم عملیات و اتفاقات، تعمیرات شبکه، روشنایی معابر، عملیات خط گرم، مرکز فوریت‌های برق ۱۲۱ و مرکز کنترل شبکه با حضور در ۲۷ مرکز عملیاتی به صورت شبانه‌روزی برق بیش از ۶۲۰ هزار مشترک را در امور ۹ گانه استان را تامین و علی‌رغم وقوع بارش شدید برف، باران و کولاک شدید از ابتدای امسال و آسیب به برخی نقاط شبکه توزیع برق، در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی و اصلاح شبکه‌ها اقدام به عمل آمده است.

 وی با بیان اینکه صنعت برق همگام با کادر درمانی استان در حال خدمت رسانی بوده و ارایه برق مطمئن و پایدار به شهروندان، به ویژه مراکز بهداشتی و درمانی منطقه را که مجاهدانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند را سرلوحه اقدامات خود قرار داده، تصریح کرد: هم اکنون تیم‌های عملیات حوادث و فوریت‌های برق در امور اجرایی برق استان به صورت شبانه روزی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های مقابله با کرونا در محل کار خود مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.