مصطفی مافی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: درحالی که اسفندماه یکی از بهترین ماه‌های مالی برای صاحبان کسب و کار به حساب می‌آمد، اما روزهای گذشته نشان داد که اغلب کسب و کارها به دلیل شیوع ویروس کرونا مختل شده‌اند.

وی اضافه کرد: باتوجه به محدودیت‌های ایجاد شده برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری قزوین در اثر شیوع ویروس کرونا و با هدف کمک به کسب کارهای نوپا، نرخ اجاره بهای سه ماهه اول سال ۹۹ با ۳۰ درصد تخفیف بر مبنای نرخ سال ۹۸ محاسبه می‌شود.

مافی تصریح کرد: تخفیف ۳۰ درصدی اجاره بهای واحدهای فناور مستقر در مجموعه پارک در صورتی اعمال می‌شود که قرارداد این واحدها تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تمدید گردد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: به منظور تمدید قراداد واحدهای فناور مستقر شیوه‌های غیر حضوری پیش بینی شده است تا از ابتلا و انتقال زنجیره ویروس کرونا ممانعت شود.

رییس پارک علم و فناوری قزوین یادآور شد: با حمایت پارک تعدادی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری از ابتدای شیوع کرونا، برای مقابله با گسترش این بیماری از طریق دانش خود، محلول های ضدعفونی کننده و ماسکهای بهداشتی را زیاد تولید و روانه بازار کرده‌اند که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان قزوین تاکنون به ۸۹۶ مورد و آمار جان باختگان نیز به ۱۲۴ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.