مسعود سلگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این افراد از استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، مازندران، تهران، اهواز، گیلان، خوزستان و … شرکت کرده‌اند که عمده شرکت کنندگان از علاقه مندان استان قزوین هستند.

وی با بیان اینکه فراخوان شرکت در مسابقه خوانش وصیت نامه سردار شهید قاسم سلیمانی در قزوین از ۱۲ اسفند تا ۲۳ اسفند به صورت استانی اعلام شده بود، اضافه کرد: با توجه به استقبال گسترده دانشجویان از سایر استان‌ها، پذیرش از سراسر کشور صورت پذیرفت.

سلگی اضافه کرد: در ابتدا پیش‌بینی می‌شد شرکت کنندگان در این مسابقه کتابخوانی فقط از داخل استان باشند اما برگزاری این مسابقه با استقبال گسترده دانشجویان سایر استان‌ها مواجه شده است.

وی با بیان اینکه ۳۰۱ پاسخ نامه صحیح دریافت گردید، افزود: ۵ نفر به قید قرعه انتخاب شدند و به برگزیدگان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

مسئول فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه ۳ نفر از برادران و ۲ نفر از خواهران در این مسابقه برگزیده شده‌اند، گفت: آقایان غلام خانزاده، محمدحسین رادان، علیرضا شالی و خواهر فاطمه ابراهیمی و خواهر زهرا الهائی برگزیدگان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقه خوانش وصیت نامه سردار شهید قاسم سلیمانی به همت معاونت فرهنگ سازی بسیج دانشجویی استان قزوین و با همکاری فضای مجازی بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.