ندا مشاطان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای، هوای استان امروز و فردا و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش بادهای به نسبت شدید غربی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ناپایداری‌های جوی در روز دوشنبه ضعیف و بارش‌ها نیز پراکنده خواهند بود، تصریح کرد: برای روز چهارشنبه، آسمان استان نیمه ابری و بعدازظهر نیز تمام ابری بوده و در برخی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: طی ۴۸ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش‌ها مربوط به رازمیان در بخش رودبار الموت غربی با ۵ میلی‌متر و در شهر قزوین نیز با ۳.۶ دهم میلی متر بوده است.

مشاطان اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته شهرهای آوج با صفر و بویین زهرا با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بودند و دمای شهر قزوین طی این مدت ۳ تا ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

وضعیت جوی استان قزوین را ۹ ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، چهار ایستگاه اقلیم شناسی، ۲۹ ایستگاه باران سنجی مکانیکی و ۲ ایستگاه خودکار جاده‌ای ثبت و گزارش می‌کنند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.