سردار مهدی حاجیان در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، شهروندان قزوین از مسافرت‌های نوروزی صرف نظر کرده و در خانه بمانند و مسافرانی که به استان قزوین سفر کنند به مقصد بازگردانده می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: پلیس بدون اغماض با خودروهای متخلف برخورد کرده و برابر قانون مشمول ۵ میلیون ریال جریمه و خودرو متخلف به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

سردار حاجیان تصریح کرد: با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا، پلیس قزوین طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری را با قاطعیت اجرا می‌کند و از هم استانی‌های عزیز درخواست داریم در این خصوص با پلیس خدمتگزار خود، همکاری کنند.

وی گفت: در همین راستا تمام مبادی ورودی و خروجی فرعی بسته خواهد شد و خودروهای غیر بومی نیز از کنار گذر شهرها استفاده کرده و از استان خارج و از ورود به داخل شهرها خودداری کنند زیرا پلیس با شدت عمل مبادی و ورودی شهرها را کنترل کرده و از ورود خودروهای غیر بومی به داخل استان ممانعت خواهند کرد.

سردار حاجیان یادآور شد: شهروندان برای حفظ سلامتی خود و جامعه و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، لازم است در خانه بمانند و مسافران نوروزی که در استان حضور دارند هرچه سریع‌تر از مبادی خروجی و اصلی شهرهای استان خارج شوند.

مقام ارشد انتظامی استان قزوین با تاکید بر اینکه موفقیت اجرای این طرح در گرو همکاری و مشارکت بالای هموطنان است گفت: پلیس بدون اغماض با خودروهای متخلف برخورد کرده و برابر قانون مشمول ۵ میلیون ریال جریمه شده و خودرو متخلف به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.