حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز پنجشنبه در اولین نشست مدیران قضایی استان در سال جدید که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: نامگذاری و تعیین شعار برای هر سال نشانگر یک ضرورت است که بر اساس بررسی‌ها،  مطالعات و تحقیقات درباره نیازهای جدی کشور صورت می‌گیرد و امسال نیز با روشنفکری مقام معظم رهبری در خصوص مسائل کشور، منطقه و دنیا، شعار جهش تولید انتخاب شد.

وی افزود: باید تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی برنامه‌های خود را در این زمینه به مرحله اجرا درآورند تا طبق فرموده مقام معظم رهبری، مردم تحقق این شعار را در زندگی خود احساس کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی اضافه کرد: رییس قوه قضاییه در جلسه اخیر خود، جهت گیری دستگاه قضایی و مسئولان کشور را در قبال شعار سال روشن کردند و الزامات جهش تولید را در راستای لبیک گویی به مقام معظم رهبری تبیین نمودند.

قدرتی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات ایجاد شده ضمن برنامه ریزی دقیق نیازمند همدلی و همت مضاعف برای تحقق شعار سال هستیم.

وی افزود: انتشار ویروس کرونا با مشکلاتی که برای جامعه بشریت ایجاد کرد حداقل سبب شد تا به نعمت‌های خداوند بیشتر توجه کنیم و شاکر باشیم.

مقام ارشد قضایی استان ضمن تقدیر و تشکر از جهادگران و مدافعان عرصه سلامت، بیان کرد: همه ما مکلف به انجام دستورها و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و تیم پزشکان هستیم و در این راستا دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاه‌ها گام‌های بلندی برداشته است.

وی با اشاره به پیشگام بودن استان در زمینه اجرایی نمودن بخشنامه‌های قوه قضاییه، اظهار داشت: در روزهای پایانی سال ۹۸ بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های متعددی از سوی رییس قوه قضاییه در راستای مرخصی‌ها و عفوی که به عنایت و کرامت مقام معظم رهبری صورت گرفت، صادر و اجرایی شد که با همت همکاران، استان قزوین جزو استان‌های پیشگام در این زمینه بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.