علیرضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین روز چهارشنبه به راه اندازی خط تولید لباس ویژه کادرپزشکی بیمارستانی توسط زنان سرپرست خانوار بهزیستی قزوین

اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و به تبع آن استان قزوین باید از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرد و یکی از این ظرفیت ها کمک خیرین و گروه همیار زنان سرپرست خانوار است.

وی بابیان اینکه کارگاه تهیه لباس ۱۰ اسفند در شهرستان آبیک در دو شیفت کاری ۴ نفره شروع به کار کرده است، افزود: در این کارگاه روزانه  ۲۰۰ دست لباس ایزوله بیمارستانی تولید و در بخش پرسنلی ، مراکز تحت نظارت اداره کل بهزیستی و بیمارستانی قزوین توزیع می شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت : در صورت تامین اقلام مورد استفاده برای تولید ماسک و لباس ایزوله بیمارستانی این اداره کل آمادگی دارد تا در سطح  استان ظرفیت تولید را با کمک گروههای همیار و مراکز تحت نظارت افزایش دهد.

به گفته وی با همکاری و همیاری مردم می توان گام موثری در رفع نیازها و کمبود لوازم بهداشتی در استان و کشور برداشت.

براساس آخرین آمارها، تاکنون ۷۲۴ نفر مبتلا به کووید ۱۹ در سطح استان قزوین مورد شناسایی قرار گرفته و از این تعداد نیز متاسفانه تاکنون ۸۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند. همچنین تعداد بهبود یافتگان ویروس ناشی از کرونا در استان به ۴۸۴ نفر افزایش یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.