روح الله بابایی صالح روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به نامگذاری سال 99 از سوی رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و افزود: پیام نوروزی مقام معظم رهبری در واقع نوعی فرمان حکومتی است که همه باید در راستای عملیاتی شدن تلاش مضاعف داشته باشند.
وی اظهار داشت: باید با حفظ وحدت در مسیر اتکا به تولیدات داخلی با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان و فشارهای اقتصادی تلاش مضاعف انجام گیرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: :برای تحقق جهش تولید، رفع موانع کسب و کار و نظارت بر این بخش باید در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گیرد و از ظرفیت نخبگان، تولیدکنندگان و سرمایه گذاران استفاده و مسیر را برای حضور بخش خصوصی هموار کنیم .
بابایی صالح اضافه کرد: باید با حذف بروکراسی اداری و تسهیل امور زمینه را برای رونق تولید با حضور بخش خصوصی فراهم کنیم تا به جهش تولید برسیم چرا که بسیاری از قوانین دست و پا گیر مانع حضور بخش خصوصی و سرمایه گذاری در ایجاد اشتغال می شود.
وی افزود: باید تمام دست اندارکاران  و مسوولان با وحدت و همدلی ، برنامه ریزی و هدف گذاری مشخص مسیر توسعه اقتصادی را هموار کنند.
نماینده مردم آوج و بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پتانسیل ها موجود در کشور اگر وحدت رویه داشته باشیم و به فرامین مقام معظم رهبری بخوبی گوش کنیم جهش در تولید موجب رونق اقتصادی و اشتغال پایدار خواهد  شد.
وی افزود: واحدهای تولیدی فعال موجب رونق اقتصادی در کشور می‌شود و در نتیجه معیشت مردم بهبود یافته و اشتغال جامعه نیز پایدار خواهد شد.
بابایی صالح اظهار امیدواری کرد دولت به عنوان مجری ، مجلس به عنوان قانون گذار و دستگاه قضا که کار نظارتی را بر عهده دارد در کنار هم و دست در دست هم با حرکت جهادی برای تحقق فرامین ملی گام بردارند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.