محمدحسین فرهنگی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، خواستار تجدیدنظر تولیدکنندگان داخلی در حوزه کیفیت و قیمت کالاها شد و افزود: مصرف‌کنندگان نیز با باید تغییر اولویت‌ گذاری خود اصل را به خرید و مصرف کالای داخلی سوق داده و مسئولان نیز این فرآیندها را باید تسهیل و تسریع کنند.
وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال‌های اخیر بر روی مسائل اقتصادی و حمایت از تولید داخلی اشاره و اظهار کرد: این امر نشان دهنده ارزش و اهمیت مسایل معیشتی و رفاه اقتصادی برای آحاد ملت است.
فرهنگی ادامه داد: اگر کشوری درصدد پیشرفت و توسعه برآید باید از محصولات داخلی خود حمایت کند و لازمه این موضوع دقت کافی تولید کنندگان و مصرف‌کنندگان نسبت به تحقق آن در تمامی ارکان زندگی فردی و اجتماعی است.
وی گفت: تولید کنندگان داخلی باید با شاخص‌های اقتصاد پویا وارد عرصه تولید شوند و مصرف‌کنندگان نیز با تغییر الگوی مصرف خود نسبت به خرید و مصرف کالای داخلی سوق داده شوند که در این مسیر نقش رسانه های گروهی برای فرهنگ سازی در جامعه بسیار تعیین کننده خواهد بود.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از مسئولان اجرایی نیز درخواست کرد تا با از میان برداشتن موانع تولید و کسب و کار زمینه های لازم و کافی برای تحقق شعار سال را ایجاد کنند.
فرهنگی با بیان اینکه حمایت از کالای داخلی موجب رشد و رونق اقتصادی و اشتغالزائی برای جوانان می شود، افزود: وعده ایجاد یک‌ میلیون شغل از سوی دولتمردان جز از این طریق ممکن و میسر نخواهد شد.
وی توضیح داد: با توجه به رکود حاکم بر کشور اگر اتفاقی جدی در بخش اقتصاد رخ ندهد، تحقق ایجاد این میزان شغل‌ها امکان‌ پذیر نیست.
3038/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.