به گزارش خبرگزاری مهر، علی فرخزاد در این باره اظهار کرد: این پروژه از جمله طرح‌های عمرانی مهم استان قزوین است که نقش مؤثری در تأمین آب شرب و کشاورزی شهرستان تاکستان و پیشگیری از بروز سیلاب‌های فصلی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به دیگر طرح‌های مهم استان، گفت: پروژه دو خطه کردن راه آهن قزوین- تهران، انتقال آب از سد طالقان، احداث جاده قزوین- الموت- تنکابن و تکمیل سد بالاخانلو از دیگر طرح‌های مهم استان هستند که تلاش می‌شود در سال ۹۹ شاهد بهره برداری یا پیشرفت چشمگیری در آنها باشیم.

فرخزاد خاطر نشان کرد: در ایام دهه مبارک فجر سال گذشته نیز ۷۴۸ طرح عمرانی و زیربنایی با اعتباری نزدیک به هزار میلیارد تومان به بهره برداری رسید و آهنگ پیشرفت و آبادانی در سراسر استان قزوین به صدا درآمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، خسارات وارده سیل به استان را در فروردین ماه سال گذشته، ۲۴۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: برای جبران این خسارات ۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص پیدا کرد و به ۳۵۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان که در اثر سیل دچار خسارت شده بودند، کمک بلاعوض شد و به هزار و ۴۳۵ متقاضی خسارت دیده در بخش کشاورزی نیز تسهیلات کم بهره پرداخت شد.

فرخزاد اقدامات استان در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را مثبت ارزیابی نمود و تصریح کرد: در آخرین جلسه ستاد مقابله با کرونای استان مقرر شد، در ضدعفونی کردن مسیرها و فضاهای شهری هماهنگی مطلوب‌تری صورت گیرد تا هرچه سریع‌تر شاهد ریشه کنی و نابودی کامل این ویروس باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.