منوچهر حبیبی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون با تلاش ایثارگرانه همه مدیران، پزشکان و کادر پرستاری و درمانی نسبت به مقابله با این بیماری و درمان بیماران اقدام کردند.

وی بیان کرد: با تصمیم گیری های زمان بحران و تعطیل کردن بسیاری از فعالیت‌ها که زیان‌های اقتصادی و اجتماعی داشت تلاش کردیم تا از گسترش بیماری جلوگیری کنیم و از شهروندان عاجزانه درخواست کردیم در خانه بمانند و در شهر و بازار تردد نکنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآور شد: در این میان اگرچه کادر پزشکی و درمانی عاشقانه و خالصانه در حال خدمت هستند ولی بی توجهی برخی افراد موجب شده که روند ابتلاء کماکان در استان قزوین صعودی باشد.

وی بیان کرد: مردم عزیز باید توجه کنند که با رفتارمان و خدای ناکرده همکاری نکردن و رعایت نکردن مسائل بهداشتی کادر درمانی را خسته نکنیم.

حبیبی افزود: کادر درمانی با تمام توان و شبانه روزی در حال مداوای بیماران هستند ولی بی توجهی برخی شهروندان همه این تلاش‌ها را که جان پرستاران را نیز نشانه گرفته بهع مخاطره انداخته است.

وی گفت: چنانچه موقتاً ارتباط مردم با بازار قطع شود کرونا می میرد و اگر مردم دو هفته با بازار قهر کنند کرونا از بین خواهد رفت.

حبیبی اظهار داشت: در استان هر گونه اقدام اداری که لازم بود انجام شده و همه برنامه ریزی ها صورت گرفته تا از شیوع این ویروس خطرناک جلوگیری شود اما این فعالیت‌ها زمانی موفق است که با همراهی مردم باشد.

وی اضافه کرد: تمام قد پشتیبان کادر درمانی هستیم ولی همکاری مردم معادل موفقیت و نتیجه بخش بودن تمام برنامه ریزی هاست.

حبیبی گفت: باید دانست تنها با همراهی مردم، تعطیلی بازار و آمادگی کادر بهداشتی و درمانی و برنامه ریزی های صورت گرفته می‌توانیم بر کرونا غلبه کنیم لذا بار دیگر از همه مردم استان انتظار داریم در منزل بمانند و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند تا ویروس کرونا را شکست دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1387699
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.