سهیل سلطانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آمار نهایی مصدومان مرتبط با حوادث چهارشنبه آخر سال ۱۳۹۸ به تفکیک بیمارستان‌های استان افزود: در بیمارستان شهید رجایی ۲۲ نفر، شفا تاکستان یک نفر، ولیعصر آبیک ۲ نفر، امیرالمومنین(ع) بویین زهرا یک نفر، ولایت پنج نفر و مهرگان و رازی هرکدام ۲ نفر بستری شده و ۶ نفر نیز در محل توسط فوریت‌های پزشکی دانشگاه درمان شدند.
وی با اشاره به گروه سنی مصدومان، اضافه کرد: از یک تا ۱۰ سال ۲ نفر، ۱۱ تا ۲۰ سال ۲۲ نفر،۲۱ تا ۳۰ سال هشت نفر و بیش از ۳۱ سال هفت نفر دچار مصدومیت شده اند که از این تعداد ۲ نفر نیز تماشاگر و عابر بوده اند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: این افراد علیرغم تذکرها و هشدارهای جدی دستگاه‌های قضایی، انتظامی، امدادی و اجرایی در چهارشنبه آخر سال از مواد محترقه استفاده کرده و خود را دچار مصدومیت ساختند.
وی اضافه کرد: شهرستان قزوین با ۳۴ مصدوم بیشترین آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال را در استان داشت و بعد از آن البرز با سه نفر، آبیک ۲ نفر و تاکستان و بویین زهرا یک نفر در رده‌های بعدی قرار داشته و شهرستان آوج نیز هیچ مصدومی نداشته است.
سلطانی گفت: بیشتر این مصدومیت‌ها بر اثر سوختگی ایجاد شده، سه مورد خراشیدگی و بریدگی و پنج مورد نیز ترومای اندام بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.