مهدیه السادات قافله باشی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص پویش سهم من در بحران کرونا، افزود: امروز شیوع بیماری کرونا به عنوان یک تهدید جدی در جامعه به شمار می رود و  عبور از این بحران بدون اجرای درست مسوولیت‌های اجتماعی از سوی مردم و تعهد نسبت به حقوق شهروندی ممکن نیست.
وی اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را بصورت جدی در دستور کار خود دارد و به عنوان عضو شورای شهر دغدغه مندانه پیگیر  این اقدامات هستم.
قافله باشی با بیان اینکه در کنار اقدامات مسوولان تک تک آحاد جامعه باید فعالانه کنشکر  این روزهای سرد باشند، تصریح کرد: اقداماتی قابل تقدیری توسط تیم پزشکی و کادر درمانی در حال انجام است و از شهروندان درخواست داریم به پویش در خانه می مانیم  بپیوندند زیرا بهترین راه مقابله با ویروس کرونا در خانه ماندن است.
این مسوول با بیان اینکه روزی تب و سرفه این شهر خاموش می شود، ادامه داد: بهترین راهکار جهت حفظ سلامت شهروندان تردد کمتر در محیط های عمومی است و از شهروندان درخواست میکنم حتی المقدور از منازل خود خارج نشوند.
وی تاکید کرد: هر ساله با رسیدن روزهای آخر اسفندماه  مردم را به استقبال بهار دعوت می کردیم اما امسال همه برنامه ها تحت تاثیر  بیماری کرونا قرارگرفته است.
این عضو شورای شهر قزوین خاطر نشان کرد: به عنوان دبیر کارگروه گردشگری قزوین متاسفم که باید بگوییم قزوین امسال مهمان نمی پذیرد اما در زمان دیگری حتما میزبان شایسته ای برای مردم و هموطنانمان خواهیم بود.
قافله باشی اضافه کرد: بعد از شکست ویروس کرونا دوباره بهار را نفس خواهیم کشید و سفره های هفت سین را بزرگتر و شاداب تر  می چینیم و همه را به خوردن باقلواها و شیرینی های شهرمان دعوت می کنیم ،ولی امسال به احترام کسانی که  دیگر کنارمان نیستند و شهدای خدمت و کادر درمان که با جانفشانی در راه سلامت جامعه تلاش می کنند از شهروندان خواهش می کنیم دید و بازدید امسال را  به وقت دیگری موکول کنند.
قافله باشی با بیان اینکه رفتار مردم در کاهش یا افزایش شیوع کرونا بسیار تاثیر گذار است، افزود: از همه فعالین ، روزنامه نگاران، اصحاب رسانه و چهره های فرهنگی ورزشی ، هنری و روحانیون و اقشار مختلف می خواهیم  این روزها بی تفاوت نباشند و از مردم بخواهند در پویش امسال عید در خانه می مانیم بپیوندند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.