مژگان خدادای روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص پویش سهم من در بحران کرونا، افزود: همه شهروندان در کنترل و مدیریت این بحران به اندازه خود سهم دارند و باید در حد توان خود برای مقابله با آن گام بردارند.

عضو تیم ملی بسکتبال بانوان افزود: اگر همه فرض کنیم تنها یک روز از عمر ما باقی مانده است، ترجیح می‌دهیم که آن را در کنار خانواده‌ها و عزیزان خود سپری کنیم بنابراین در این شرایط که به ماندن در خانه‌ توصیه می‌شود به آن عمل کرده و سهم خود را در کنترل این ویروس ادا نماییم.

وی اضافه کرد: همه ما باید برای حفظ سلامتی خود و دیگران، این توصیه را جدی بگیریم و به این فکر کنیم که شاید فردایی باشد و به خاطر غفلت ما عزیزی از میان ما رفته باشد.

خدادادی از همه هموطنان درخواست کرد: با ماندن در خانه به پزشکان و پرستاران که در صف اول مبارزه با کرونا تمام قد ایستاده‌اند، کمک شایانی کنند و برای شکست دادن ویروس کرونا در خانه‌های خود بمانند.

پویش سهم من در بحران کرونا با هدف مسئولیت‌پذیری اجتماعی شهروندان ایرانی در مقابله با ویروس کرونا، مدیریت بهتر این بحران، کاهش عوارض آن و کوتاه‌تر کردن بازه زمانی کنترل و رفع ویروس کرونا در کشور راه اندازی شده است.

تاکنون ۳۶۲ شهروند قزوینی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۴۹ نیز جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.