حمید رضا تبسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این تسهیلات در قالب ۲۷۱ طرح کشاورزی به صورت پرداخت مستقیم و تسهیلات رونق تولید به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت شد.

به گفته وی از این مبلغ ۳۵۷ میلیارد ریال به صورت تسهیلات رونق تولید در قالب ۱۱۰ طرح و۲۹۵ میلیارد ریال به صورت پرداخت مستقیم در قالب ۱۶۱ طرح کشاورزی پرداخت شده است.

تبسمی هدف از تأمین تسهیلات مورد نیاز رونق تولید را راه اندازی طرح‌های نیمه تمام بنگاه‌های کوچک و متوسط واحدهای تولید بخش کشاورزی و صنایع تکمیلی عنوان کرد و اظهار داشت: این تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی به منظور حفظ اشتغال و افزایش تولید و تقویت تحرک اقتصادی به متقاضیان بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات رونق تولید به بخش دام و طیور پرداخت شده افزود: شهرستان قزوین با معرفی ۱۹ واحد تولیدی و دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال بیشترین تسهیلات رونق تولید را در بین شهرستان‌های استان دریافت کرده است.

تبسمی با اشاره به اینکه بانک ملی با پرداخت ۷۶ میلیارد ریال معادل رتبه اول را در بین بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید در بخش کشاورزی را دارا می‌باشد افزود: کلیه واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی تکمیلی با اولویت طرح‌های دام و طیور، شیلات و گلخانه- صنایع تبدیلی و تکمیلی می‌توانند از طریق سامانه بهین یاب اقدام به ثبت نام برای اخذ این تسهیلات کنند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.