صادق قندی بخشدار محمدیه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارندگی‌ها ی خوب اخیر در مناطق روستایی و کوهستانی استان اظهار داشت: بارش برف روزهای اخیر در روستاهای کوهستانی بخش محمدیه باعث ایجاد مشکلاتی در تردد اهالی روستاهای آقاگیر، اکبرآباد، چاله، حیله رود، زرنو در این بخش شده بود که با اجرای عملیات برف روبی و تعریض جاده‌ها در روز چهارشنبه مشکل دسترسی پنج روستای بخش محمدیه و بیش از ۸۰ روستای بخش الموت شرقی به مرکز استان برطرف شد.

بخشدار محمدیه افزود: عملیات برف روبی و تعریض جاده‌های کوهستانی بخش محمدیه همچنین راه مواصلاتی ۸۰ روستای الموت شرقی با ماشین الات راهداری شهرستان البرز شامل یک دستگاه بولدوزر و گریدر آغاز شد و این عملیات تا بازگشایی تمامی جاده‌ها با عرض مناسب و برف روبی و مسطح کردن آن برای اهالی منطقه ادامه دارد.

قندی بیان کرد: در این عملیات ضمن برف روبی و پاکسازی توسط ماشین آلات راهداری شهرستان البرز در چند روز گذشته عملیات شانه زنی جاده‌ها و باز کردن آب روها در تمامی این جاده‌ها برای استفاده و تردد مسافرین و اهالی محترم روستاها در فصول بهار و تابستان انجام شده است.

علی باقری معاون راهداری شهرستان البرز هم گفت: مرمت و بازگشایی جاده پنج روستای بخش محمدیه در منطقه کوهستانی الموت انجام شده است.

وی بیان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و فرارسیدن سال نو در راستای خدمت رسانی مطلوب به اهالی ساکن روستاهای اکبر آباد، آقا گیر، چاله، زرنو و حیله رود با یک دستگاه بلدوزر اقدام به مرمت و بازگشایی جاده ارتباطی این روستاها به مرکز شهرستان البرز و محمدیه شد.

باقری خاطر نشان کرد: با توجه به بارش‌های اخیر در استان بویژه در منطقه الموت شاهد بروز مشکلاتی در تردد اهالی منطقه بودیم که با اعزام تیم راهداری علاوه بر برف روبی جاده روستاها نسبت به مسطح کردن جاده با یک دستگاه گریدر هم اقدام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.