مجتبی حیدری روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: با بخشداری برای باز کردن  راه روستا تماس گرفته ایم، اما بخشداری نیز تنها یک  دستگاه گریدر در اختیار دارد که با آن باید راه صدها روستا را باز کند.

وی افزود: بسته بودن راه روستا موجب بروز مشکلات زیادی برای مردم  شده است و آنان که پیش از این نان خود را از روستای کلهر، در هشت کیلومتری روستای بلفه تیمور، تهیه می کردند، اکنون نمی توانند شخصا" به آنجا بروند.

وی با اشاره به اینکه هر روز دو  سه نفر از اهالی روستای بلفه تیمور برای تهیه نان با تراکتور به روستای کلهر می روند، اظهار کرد: یک مغازه در روستا داشتیم که همه مایحتاج آن نیز تمام شده است.

عضو شورای روستای بلفه تیمور اضافه کرد: شدت بارش برف و سرمای هوا همچنین موجب شد است که دسترسی مردم روستا به آب آشامیدنی نیز دچار مشکل شود. 

وی ادامه داد: دیروز دمای هوا در روستای بلفه تیمور ۲۲ درجه زیر صفر بود و ما در مسیر حرکت به روستای کلهر برای تهیه نان، پس از این اینکه با تراکتور راه را باز کردیم، در برگشت باز هم به دلیل بارش برف و کولاک مسیر بسته بود.

حیدری با بیان اینکه مردم روستا نان را به صوررت جیره بندی مصرف می کنند، ابراز امیدواری کرد با اضافه شدن تجهیزات راه گشایی، راه دسترسی به روستای بلفه تیمور و روستاهای اطراف نیز به زودی باز شود.

وی همچنین با اشاره به انتشار مطالبی در فضای مجازی منبی بر اینکه مردم روستا ناگزیر از سر بریدن احشام  برای تامین نیاز خود شده اند، این مطلب را تکذیب کرد.

روستای بلفه تیمور با ۱۶۰ نفر جمعیت در ۷۵ کیلومتری شمال شهر میانه در آذربایجان شرقی واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.