رییس انجمن هنرهای تجسمی استان قزوین در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، گفت: انجمن هنرهای تجسمی و کانون طراحان گرافیک استان با خلق آثار هنری و برگزاری نمایشگاه برای نمایش قهرمانی‌ها و جان‌ فشانی‌های پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها در مقابله با بیماری کرونا اقدام کردند.

امین علی نیا گفت: هم اکنون در این نمایشگاه ۳۰ اثر هنری از طریق فضای مجازی و سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته و مهلت ارسال آثار به این نمایشگاه نیز به دلیل استقبال چشمگیر هنرمندان تا ۲۹ اسفند ماه سال جاری تمدید شده است.

وی اظهار داشت: طراحی پوستر با موضوع زیبایی ایثار و ابعاد و تکنیک تولید اثر در این نمایشگاه آزاد بوده و محدودیتی نیز در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

علی نیا با اشاره به درج هشتک‌های #زیبایی_ایثار و #هر_هنرمند_یک_اثر_هنری در زیر پوسترهای نمایشگاه، یادآور شد: این نمایشگاه تا رفع شرایط ویژه مراقبت‌های بهداشتی به صورت گسترده از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به نمایش درخواهد آمد و در صورت امکان، نمایشگاهی نیز از این آثار در آینده برپا خواهد شد.

وی تاکید کرد: شرکت تمامی طراحان گرافیک و علاقه‌مندان در این نمایشگاه آزاد است و تاکنون هنرمندان سه استان آثار خود را به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال کرده اند.

علی نیا گفت: تمامی آثار تولید شده در این نمایشگاه با نام هنرمندان به نمایش درخواهد آمد و هیچ گونه داوری و انتخاب در این زمینه صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.