جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین عصر دوشنبه از امکان تمدید غیرحضوری و اینترنتی کارت هوشمند رانندگان در راستای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت: پروانه فعالیت شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر جاده‌ای که تا پایان اسفندماه امسال به اتمام می‌رسند تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ به صورت غیرحضوری و موقت تمدید می‌شود.
وی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتمال خطر سرایت این بیماری از طریق تماس‌های رو در رو، به دستور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور این امکان فراهم شده تا شرکت‌های حمل و نقل و کارگزاری‌ها که زمان انقضای پروانه فعالیت آنها به اتمام رسیده دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت تمدید پروانه نداشته باشند.
وی اضافه کرد: هم اکنون ۴۳ شرکت مسافربری و ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا  شامل ۸۲ شرکت داخلی، ۲ شرکت بین‌المللی و ۳ نمایندگی در استان قزوین فعالیت می‌کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: در خصوص تمدید کارت‌های هوشمند نیز تا اطلاع ثانوی، رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل جاده‌ای می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.smartcard.rmto.ir نسبت به انجام این مساله اقدام کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.