به گزارش خبرنگار مهر، هیجدهمین جلسه تنظیم بازار روز شنبه در استانداری قزوین در شرایطی برگزار شد که با توزیع ماسک از شرکت کنندگان خواسته شد ضمن رعایت فاصله نشستن از یکدیگر ب زدن ماسک در رعایت بهداشت مشارکت کنند.

هدایت الله جمالی پور در این نشست اظهارداشت: باید از ظرفیت واحدهای تولید مواد شوینده و بهداشتی و ضد عفونی در استان بخوبی استفاده کنیم و با سرعت ب دادن مجوز جدید بتوانیم نیاز مردم را تأمین کنیم.

وی بیان کرد: یک واحد قرار شد با دادن مجوز موقت وارد چرخه تولید مواد ضد عفونی شود و دانشگاه علوم پزشکی هم بر نحوه کیفیت تولید محصولات نظارت جدی داشته باشد.

استاندار قزوین گفت: یکی از مسائل مهم در این شرایط نظارت بر نحوه تویلد این کالاها و سپس توزیع مناسب است تا مردم معطل تهیه اقلام بهداشتی نشوند.

وی از دستگاه قضائی خواست در نحوه خروج کالاهای بهداشتی و ضد عفونی از کارخانه‌های استان نظارت بیشتری کنید.

جمالی پور یادآور شد: توزیع اقلام بهداشتی باید درست باشد و مردم دسترسی داشته باشند و کالاها فراگیر باشد تا مردم نگران نباشند و از فرمانداران انتظار داریم در ای کار ورود کنند و تعزیرات حکومتی هم بازرسی در بخش تولید را تشدید کند.

وی در خصوص جمع آوری داروهای تاریخ گذشته از داروخانه‌ها اظهارداشت: باید این اقلام ماهانه با کمک شهرداری‌ها از داروخانه‌های سطح شهر جمع آوری و به صورت بهداشتی معدوم شود تا سلامت مردم به مخاطره نیفتد.

استاندار قزوین با تشکر ویژه از کادر درمانی و پزشکی استان در مبارزه با بیماری کرونا از مردم خواست در تهیه اقلام مورد نیاز خود اسراف نکنند و به میزان محدود خرید کنند تا توزیع کالاها بین همه مردم انجام شود.

وی بیان کرد: هر کس از منظر رسالت خود باید اقداماتی کند و کادر پزشکی ما وسط میدان است حتی تغییر ساعات اداری برای کادر پرستاری و پزشکی لحاظ نشده است که در حال حاضر کادر دانشگاه خیلی زحمت می کشند که جای تقدیر دارد.

استاندار قزوین در خصوص تأمین قند و شکر و میوه مورد نیاز استان در ایام نوروز هم نکاتی را یادآورشد.


انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1368300
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.