مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین روز چهارشنبه با اعلام این خبر گفت: با دریافت گزارش های مکرر مردمی در خصوص احتکار، گرانفروشی و عدم عرضه ماسک ،اقلام بهداشتی و ژل های ضدعفونی توسط برخی داروخانه ها،فروشگاههای تجهیزات پزشکی وواحد های صنفی ذی ربط  پس از انتشار خبر ویروس کرونا، تیم های  گشت ‌مشترک تعزیرات حکومتی استان قزوین  با دستگاههای ناظر بطور مستمر برگزار و در حال رصد و بازرسی بازار هستند.

هوشنگ محمدی گراوندی گفت: در راستای نظارت بر عرضه ملزومات بهداشتی، گشت مشترک ویژه ای با حضور معاون دادستان،معاون فرماندار، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، رییس پلیس اماکن و معاونت غذا و دارو جهت تشدید برخورد با احتکار کنندگان و گرانفروشان کالاهای یاد شده انجام شد و ضمن تذکر به برخی داروخانه ها و اصنافی که احتمال تخلف را داشتند برای یک داروخانه پرونده تخلف تشکیل شد.

محمدی ادامه داد: یک انبار احتکار ماسک و اقلام ضدعفونی کننده و ۲ واحد صنفی متخلف تجهیزات پزشکی نیز تعطیل و از ادامه فعالیت تا تعیین تکلیف پرونده ها جلوگیری شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین تاکید کرد: اولویت ما این است که پرونده متخلفان طرح فوق ذکر با قید فوریت رسیدگی و منجر به صدورو اجرا حکم گردد و  محتکران و گرانفروشان اقلام بهداشتی و درمانی که در شرایط حاضر به هموطنان ظلم می کنند به عنوان اخلالگران در نظام سلامت کشور  به اشد مجازات برسند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.